קצת עלי

רונית קופלנד, מנכ”לית ומייסדת החברה, היא יועצת מומחית לענף המלונאות והלייף סטייל עם יותר מ- 25 שנות ניסיון. השילוב של תשוקה לתחום המלונאות והלייף סטייל יחד עם ידע מקצועי, מומחיות ללא תחרות והכרת השוק לעומקו הובילו את קופלנד לייסד את קופלנד ייעוץ מלונאי, חברה המציעה מגוון שירותים בהתאמה אישית שבאה לענות על הצרכים הייחודיים של כל פרויקט ולקוח בענפי התיירות, המלונאות והלייף סטייל.

רונית קופלנד צברה ניסיון נרחב בארץ ובחו”ל בתעשיית המלונאות והספא ובכלל זאת ניהול, פיתוח, שיווק, ניהול נכסים, השקת מלונות חדשים, שירות ופעילויות מיתוג. היא מנהלת קשרים הדוקים וענפים עם גורמי תיירות מקומיים ובינלאומיים ובמסגרת פעילותה עוסקת באופן שוטף בשיווק שירותים, ניהול נכסים, השקת מלונות חדשים/ אינטגרציה עם רשתות קיימות ומיתוג אסטרטגי.

לרונית קופלנד תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת קלארק (מסצ’וסטס, ארה”ב) ותואר שני MBA בשיווק ומימון מהאוניברסיטה העברית בירושלים. לפני שהקימה את קופלנד ייעוץ מלונאי, רונית החזיקה בתפקידים בכירים ברשתות בתי מלון בינלאומיות בינהם Hyatt, Starwood, Hilton ו- Marriott וכיהנה כסמנכ”לית שיווק ומכירות של קבוצת מלונות הספא Tamares.

רונית קופלנד דוברת אנגלית, עברית וספרדית.

צרו קשר

ronit@copeland.co.il
רוטשילד 31, תל אביב

השאירו הודעתכם ואחזור אליכם בהקדם:

על החברה

קופלנד ייעוץ מלונאי הוקמה בשנת 2010 על ידי רונית קופלנד, חברה ייחודית המספקת שרותי שיווק, ייעוץ ואומדן ברמה הגבוהה ביותר בתחום מלונות הבוטיק, הספא והלייף סטייל. אנחנו מתמחים בפיתוח, הקמה וקידום של מלונות בכל קנה מידה, מלונות בוטיק, אתרי ספא, מיזמי תיירות, מרכזי כנסים ואתרי נופש בארץ ובחו”ל.

כחברה בינלאומית הניצבת בחוד החנית של ענפי האירוח והתיירות, קופלנד ייעוץ מלונאי משלבת מומחיות עם ידע מעמיק ליצירת פתרונות יצירתיים ומעשיים. אנו מציעים רשת ענפה של קשרים בינלאומיים בשילוב עם ידע מבוסס וניסיון בשיווק אסטרטגי, בניית קונספט, פיתוח, הקמה ופתיחה של בתי מלון ואתרי ספא.

המשרד הראשי שלנו ממוקם בשדרות רוטשילד, בלב תל אביב, ויש לנו גם סניף משני במיאמי, פלורידה.